Witamy w Vestina Wellness & Spa ***
Dziękujemy za wybranie naszego hotelu. Mamy nadzieję, że nasze starania spełnią Państwa oczekiwania względem pobytu.
Poniżej znajdą Państwo najważniejsze informacje dotyczące organizacji hotelu, jak również oferowanych usług dodatkowych. Z uwagi na troskę o Państwa komfort i bezpieczeństwo prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie załączonego regulaminu. Nasz zespół jest do Państwa dyspozycji pod numerem tel. : 100.
Życzymy udanego wypoczynku!
ZAMELDOWANIE I WYMELDOWANIE
Zameldowania od godziny 15:00
Wymeldowania do godziny 11:00
Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej do godz. 16:00. Koszt to 50 % ceny noclegu.
INTERNET
Dostęp do szybkiego, bezpłatnego internetu na terenie całego obiektu, hasło odnajdziecie Państwo wewnątrz etui na kartę do pokoju.
NUMERY ALARMOWE
Recepcja 100
Alarmowy 112
CISZA NOCNA
W godzinach 22:00-6:00 prosimy o zachowanie ciszy nocnej.
DINNING & CAFé BAR
Zapraszamy na bogate i pyszne posiłki podawane w formie bufetu do naszej Restauracji mieszczącej się na I piętrze.
GODZINY POSIŁKÓW
Śniadania 8:00-10:00
Obiad 13:00-14:00
Obiadokolacja 17:00-19:00
CAFé- BAR
Zapraszamy od 14:00-22:00
STREFA SPA & WELLNESS
Strefa Wellness czynna w godzinach 9:00 - 13:00; 14:00- 21:00:
- Basen
- Sauny
- Jacuzzi
- Słoneczna łączka
Spa czynne w godzinach 9:00-17:00
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą. Nasz zespół jest do Państwa dyspozycji w recepcji Spa lub pod numerem tel.: +48 533 353 212.
Baza zabiegowa czynna w godzinach 7:00-15:00
Gabinety masaży czynne od godziny 9:00-17:00
Gabinet kosmetyczny czynny w godzinach 9:00-17:00
PARKING
Hotel posiada parking płatny niestrzeżony. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc nie prowadzimy rezerwacji. Cennik parkingu znajdziecie Państwo w recepcji.
PŁATNOŚCI
Hotel akceptuje rozliczenia gotówkowe jak i rozliczania za pomocą kart płatniczych: American Express, Eurocard/Mastercard, Maestro, Visa, JCB i Diners Club.
CZAS WOLNY
W hotelu dostępne są dodatkowe atrakcje:
- Sala zabaw dla dzieci – parter,
- Bilard,
- Tenis stołowy,
- Wypożyczalnia rowerów (sezonowo),
- Wypożyczalnia kijków do Nordic Walking,
- Gry planszowe Café-bar.
Szczegółowe informacje, rezerwacja i cennik w recepcji hotelu.
ŻYCZENIA DODATKOWE
Usługi biznesowe
Skanowanie kopiowanie dokumentów- prosimy o kontakt z recepcją.
Wynajem sali konferencyjnej
Prosimy o kontakt z recepcją.
Budzenie
Zamawianie budzenia telefonicznego prosimy zgłaszać w recepcji, lub pod numerem 100.
Szlafrok
W recepcji hotelu możecie Państwo wypożyczyć szlafrok w cenie 25 zł/ pobyt.
Sejf
W recepcji istnieje możliwość zdeponowania rzeczy wartościowych.
Kwiaty
W celu zamówienia bukietu prosimy o kontakt z recepcją.
Prasowanie
Miejsce do prasowania znajduje się na parterze.
Bagaż
Istnieje możliwość przechowania bagażu. Po szczegóły zapraszamy do recepcji.
Taxi
Jeżeli chcą Państwo zamówić taksówkę zapraszamy do kontaktu z recepcją.
Lekarz
Jeżeli potrzebują Państwo pomoc w umówieniu wizyty lekarskiej prosimy o kontakt z recepcją.
Bankomat
Najbliższy bankomat znajduje się na ulicy Promenada Gwiazd 1.
Apteka
Najbliższa apteka znajduje się na ulicy Gryfa Pomorskiego 25.
BEZPIECZEŃSTWO
Procedura ewakuacji znajduje się na drzwiach pokoju. W przypadku zauważenia pożaru prosimy o poinformowanie naszej obsługi hotelowej. Przyciski alarmowe znajdują się na korytarzach na każdym piętrze.
WYKAZ KANAŁÓW TV
|
|
REGULAMIN VESTINA WELLNESS & SPA HOTEL ***
§ 1
Najmujący pokój Gość hotelu zobowiązany jest do wypełnienia karty meldunkowej oraz podpisania klauzuli RODO.
W przypadku odmowy wypełnienia dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
§ 2
Rozpoczęcie pobytu w hotelu jest równoznaczne z zaakceptowaniem tego regulaminu przez Gościa.
§ 3
Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
§ 4
Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 dnia następnego.
§ 5
Jeżeli Gość nie określi czasu pobytu najmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
§ 6
Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 09:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie wiąże hotelu. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
§ 7
Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy po godzinie 12:00, jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści pokój po godzinie 12:00 - program komputerowy Recepcji naliczy opłatę za kolejną dobę wynajmu pokoju według pełnych cen.
§ 8
Najmujący pokój Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet gdy nie upłynęła doba za którą uiścił opłatę.
§ 9
Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 07:00 do godziny 22:00.
§ 10
Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju hotelowym Gościa po godzinie 22:00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój Gościa na odpłatne dokwaterowanie tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dostawki dla osoby dorosłej, z cennika dostępnego w recepcji hotelu.
§ 11
Przez cały czas pobytu w hotelu dzieci poniżej 13 lat muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych. Za zachowania dzieci, w tym poczynione uszkodzenia i lub szkody odpowiadają opiekunowie prawni dzieci.
§ 12
Na terenie hotelu, w tym – w pokojach hotelowych i na balkonach, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. Nr 81, poz. 529) - obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych – z wyłączeniem miejsca do tego przeznaczonego, poza budynkiem hotelu.
§ 13
Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju hotelowym jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 500 złotych.
§ 14
W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22:00 do 6:00 dnia następnego.
§ 15
Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń hotelu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób.
§ 16
Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych i innych pomieszczeniach grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia pomieszczeń. Powyższe nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
§ 17
Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić drzwi i upewnić się, że są zamknięte.
§ 18
Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wniesionych przez Gościa do hotelu regulują przepisy art. 846-849 Kodeksu Cywilnego. Odpowiedzialność hotelu podlega ograniczeniu, jeżeli rzeczy te nie zostaną złożone do depozytu recepcji.
§ 19
Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoim standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o bezzwłoczne zgłoszenie ich w Recepcji, co umożliwi reakcję.
§ 20
Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na jego koszt, na adres przez niego wskazany. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji hotel przechowa te przedmioty przez 3 miesiące, a następnie przekaże je na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
§ 21
W przypadku naruszenia postanowień niniejszego regulaminu, hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań personelu hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu hotelu.
§ 22
Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokój w hotelu.